fredag 22 mars 2013

D-day

 Vaknade av att det snöade i morse. Jag vill ha vår och varmt och skönt! Det är så kallt och tråkigt med denna snö, känns som om att vintern aldrig kommer att ta slut. usch! Usch!

Denna eviga väntan! Det blir nog ingen bebis idag heller, är lugnt som tusan i magen.
Hade lite sammandragningar/ förvärkar härom natten som kändes lite mer, men vet inte om det var för att jag typ inte sov på hela natten som jag kunde känna det:)
Va hemma hos mamma i onsdags och lånade hem hennes videokamera så vi kan filma på förlossningen, varpå johan säger att han inte tänker filma något, klart som sjutton du ska sa jag då! Man måste ju filma, så man kan titta på det sedan:) Man behöver ju inte filma precis när bebisen kommer ut, men lite innan och massor efteråt!;)

Nehe nu ska jag dra fram min kära dammsugare som jag gjort varje dag i snart 2 veckor, då cobra vägrar sluta fälla:(





Vecka 40






(klicka på en bild för att göra den större)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar