torsdag 10 januari 2013

Sömn

Denna vecka har det inte blivit mycket med sömn, min kropp vill inte.
Har blivit ännu mer lättväckt än innan, och det blir ju inte bättre när johan ligger och snarkar och gnisslar tänder/ tuggar brevid. Vaknar alltifrån klockan 1 till 5 och när jag väl vaknat så är jag ju klarvaken!

Finns ingen bra ställning att komma till ro i heller, högersidan är förbjuden för då är det en liten fis som ligger och sparkar på blåsan, varje gång man vänder sig åt det hållet:)
Och magen funkar ju inte....
Har testat att hållt igång hela dagen men det hjälper inte, vaknar ändå mitt i natten....är väl bara att vänja sig:)

Har börjat gå igenom lite barnkläder (tvätta, vika ,sortera) och det är väl inget som jag saknar precis:) 
 Fått ihop en låda med könsneutrala färger i storlek 50/56 Har mer i den storleken men det är mer pojk & flick färger:)
 
Lite kläder i storlekarna 68- 80


Sedan har jag en liten fråga till min kära kusin vitamin:) Om du känns vid de här?

Med volang på stjärten
Jag har bevis på att de är dina nämligen:)  






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar