tisdag 29 maj 2012

Tisdag

Fullt upp känns det som... Både i torsdags och fredags så var jag och serverade på begravningar. 100  pers på torsdagen och typ 60 på fredagen... va väldigt varmt båda dagarna iaf.

När jag & sollan kom hem i fredags så öppnade jag bildörren och skulle ta mina saker och slog sedan igen den på mitt högra pekfinger.
Så för första gången i mitt liv har jag nu en blånagel... säger bara h-vete vad ont det gjorde i fredags kväll. Både håning och lillebror tjatade på mej att ta hål på den, men klarade inte det då de gjorde så ont.
Somnade tillslut med ett dunkande finger som var dubbelt så stort som det andra. Tog hål på nageln i lördagsem. Väntar nu bara på att nageln ska trilla bort, är fortfarande lite svullen men nu kan jag iaf böja på fingret.



Lördag morgon var det bara att gå upp tidigt då vi skulle åka till Tullgarns slott på jaktmässa. Var jätte fint men Väldigt mycket folk! Och massor med utställare. Vi for väl hem runt 4 tiden, Köpte inget förutom lite karameller. Håning köpte på sig några nya jaktfilmer.

 Grabbarna grus




Lillebror & linda åkte till vimmerby på kvällen till öltältet. De kom hem på söndagen en sväng, erik åkte sedan till pappa och linda blev kvar här. Han kommer tillbaka på onsdag då ja åker igen:)


Från i lördags efter grönt veckoslut. Cobra joinade dom:)


Fixade till en gammal myggdörr igår som jag målade och satte nytt nät i, jätte fin blev den. Så nu slipper vi alla förbaskade flugor och myggor:)






Puss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar