söndag 6 maj 2012

Söndagseftermiddag

Sitter och väntar på att håning ska ringa så att jag kan hämta honom. Jag var tvungen att ta bilen idag för att kunna åka in och städa i v-vik
Var även i stan igår med mor, lillebror och svägerskan .:) Det var mycket trevligt förutom att det blåste lite mycket. Köpte dock inget själv förutom lite snus till håning. Han var själv och jobbade.

I dag har jag fixat sista inlämningsuppgiften i Fe A och sen är det bara ett prov kvar så är det klart!
Och mormor om du ser detta så kan jag säga att jag blev Godkänd i Psykologi A (om jag glömt att säga det)och jag är mer än nöjd med det!:)hihi!

Nedan följer en liten bildbomb av random bilder.
 Mirre



 Mys i gräset!



 Hade vett att ligga i skuggan när det var så varmt!



 Yes

Funny!




Hönapöna!

3 kommentarer:

  1. Bra jobbated psykologin! Om du är klar med boken får du gärna komma förbi någon dag! :)

    SvaraRadera
  2. En jätte stor kram till dig, kände på mig att du skulle klaradet. vilka fina bilder på hundarna.vi hörs,mormor

    SvaraRadera
  3. Jag älskar detta inlägg! Ett stort PLUS till dig ;) Så otroligt fina bilder du har tagit på hundarna, speciellt dom på Mirre. Ny karriär som fotograf? ;)

    SvaraRadera